اخبار استقلال

اخبار استقلال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




حاشیه های دیدار استقلال - سایپا

 دیدار سایپا و استقلال در حالی از ساعت 17 آغاز شده که تنها دو هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. از این تعداد ۳۰۰ نفر هوادار سایپا هستند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال به همراه سیموئز و گاسپار دستیاران خود در جایگاه ویژه نشسته است. علی امیری معاون باشگاه استقلال و محمد مولایی مربی بدنساز آبی‌پوشان نیز در جایگاه ویژه حضور دارند.

* پرویز مظلومی توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد. آنها خطاب به سرمربی استقلال اعلام می‌کردند که شکست مقابل دربی را فراموش کرده و به موفقیت این تیم فکر می‌کنند. طرفداران استقلال باز هم مظلومی را با لقب سوبله چوبله تشویق می‌کردند و سرمربی آبی پوشان نیز دسته گلی را برای آنها پرتاب کرد.

* امید روانخواه که چند سال است در استقلال حضور داشت امروز روی نیمکت سایپا حضور دارد. این بازیکن به سمت مظلومی و نیمکت استقلال نرفت و البته مورد تشویق تماشاگران هم قرار نگرفت. از سوی دیگر پیروز قربانی مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و آنها این بازیکن را پیروز بامعرفت خطاب می‌کردند. قربانی هم سمت نیمکت استقلال نرفت.

* به محض آغاز بازی طرفداران استقلال به حمایت از تیم خود پرداخته و علیه تیم پرسپولیس شعار می‌دادند. هواداران استقلال با سردادن شعار پرسپولیس تکراری علیه رقیب خود موضع گرفتند.

* مجید صالح به همراه کادر فنی سایپا به سمت نیمکت استقلال رفت و به آنها به خوش و بش پرداخت. همچنین ابراهیم صادقی کاپیتان این تیم قبل از شروع بازی برای حضور در زمین از پرویز مظلومی رخصت گرفت.

* کیانوش رحمتی قبل از بازی به سمت امید روانخواه رفت و با وی خوش و بش کرد.

* استقلال نسبت به بازی با پرسپولس با چند تغییر وارد زمین شده است. علی حمودی به دلیل محرومیت و میثم حسینی و اسماعیل شریفات با تشخیص کادرفنی در زمین حضور ندارند و از سوی دیگر جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی و ساموئل به ترکیب آبی پوشان اضافه شدند.

* هنکه به دلیل اخراج در بازی گذشته روی نیمکت استقلال حضور نداشت.

* در جایگاه ویژه رضا رجبی، علی نظری جویباری، بیژن ذوالفقار نسب و مهدی دادرس مشاور فنی مدیرعامل باشگاه سایپا حضور داشتند. کُری بین نظری جویباری و دادرس به هنگام به ثمر رسیدن گل دوم استقلال در نوع خود جالب بود.

* پس از پایان مسابقه هواداران استقلال فریدون زندی را تشویق کردند و زندی به احساسات آنها پاسخ داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to abi-esteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com