اخبار استقلال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 6941
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




زندی:بدون مجیدی هم می توانیم جام بگیریم

فریدو نزندی پس از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت:من با استقلال اهداف مهمی دارم و گلهایی که زدم گوشه ای از نشانه های امیدواری برای برزو تواناییهایم در آینده بود.
وی ادامه داد:از دیگر بازیکنان تیم می خواهم در کنار تیم باشند.من معتقدم مجیدی برای استقلال مثمر ثمر بود اما بدون او هم می توانیم جام بگیریم.
زندی درباره حضورش در تیم ملی گفت:اصلا به تیم ملی فکر نمی کنم .فعلا فقط به استقلال می اندیشم.من سه جام با استقلال می خواهم.ما استقلالیم و به زودی خود را اثبات می کنیم.

 

نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رحمتی پس از توقف استقلال: مصدومیت میداودی را تبریک می‌گویم!

سیدمهدی رحمتی پس از تساوی 2 بر 2 عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال برابر سایپا ضمن بیان این مطلب افزود: ما در این بازی تحت فشار بودیم اما با وجود اینکه با دو گل از حریف خود عقب افتادیم اما در نهایت موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم و امیدوارم در بازیهای آینده بتوانیم این امتیازات را جبران کنیم.
وی با انتقاد از عملکرد و برنامه ریزی سازمان لیگ برتر گفت: ما به آقایان پیشنهاد می کنم روز چهارشنبه هم برای استقلال بازی بگذارند و روز جمعه هم که با ذوب آهن بازی داریم و روز یکشنبه هم یک بازی دیگر بگذارند. با این روند ما باید برویم پسرخاله و پدرمان را بیاوریم تا با تیم تمرین کنند چون همه بازیکنان یا مصدوم شده اند و یا بیمار هستند و فرصت استراحت ندارند.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال ادامه داد: باید به آقایان برنامه ریز تبریک بگویم چرا که میداودی هم مصدوم شد. متاسفانه اگر حرفی هم بزنیم فردا ما را دعوت می کنند کمیته انضباطی . همانطور که علی کریمی را دعوت کردند. ولی واقعیت این است که بازیکنان ما تحت فشار هستند و هیچ فرصتی برای استراحت ندارند.
رحمتی در مورد فینال جام حذفی هم گفت: من متاسفم برای این وضعیت چرا که برای رساندن یک زمین خراب به این بازی مرتب برنامه ها تغییر می کند. توصیه می کنم یک ورزشگاه بین بوشهر و تهران ساخته شود تا دو تیم از نظر فاصله هم مشکلی نداشته باشند و آنجا بازی کنند. متاسفانه ما در ایران اتحادیه بازیکنان نداریم که بتوانند در این مواقع از حقوق بازیکنان دفاع کند.
وی در پاسخ به این پرسش که منظور انتقادات شما به عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر است: منظور من ایشان نبود چرا که آقای محمدی من را از فجر تهران به سپاسی برد و به بازیکن بزرگی تبدیل کرد. با این حال امیدوارم در دیدارهای آینده این وضعیت سروسامان بگیرد.

نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حاشیه های دیدار استقلال - سایپا

 دیدار سایپا و استقلال در حالی از ساعت 17 آغاز شده که تنها دو هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. از این تعداد ۳۰۰ نفر هوادار سایپا هستند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال به همراه سیموئز و گاسپار دستیاران خود در جایگاه ویژه نشسته است. علی امیری معاون باشگاه استقلال و محمد مولایی مربی بدنساز آبی‌پوشان نیز در جایگاه ویژه حضور دارند.

* پرویز مظلومی توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد. آنها خطاب به سرمربی استقلال اعلام می‌کردند که شکست مقابل دربی را فراموش کرده و به موفقیت این تیم فکر می‌کنند. طرفداران استقلال باز هم مظلومی را با لقب سوبله چوبله تشویق می‌کردند و سرمربی آبی پوشان نیز دسته گلی را برای آنها پرتاب کرد.

* امید روانخواه که چند سال است در استقلال حضور داشت امروز روی نیمکت سایپا حضور دارد. این بازیکن به سمت مظلومی و نیمکت استقلال نرفت و البته مورد تشویق تماشاگران هم قرار نگرفت. از سوی دیگر پیروز قربانی مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و آنها این بازیکن را پیروز بامعرفت خطاب می‌کردند. قربانی هم سمت نیمکت استقلال نرفت.

* به محض آغاز بازی طرفداران استقلال به حمایت از تیم خود پرداخته و علیه تیم پرسپولیس شعار می‌دادند. هواداران استقلال با سردادن شعار پرسپولیس تکراری علیه رقیب خود موضع گرفتند.

* مجید صالح به همراه کادر فنی سایپا به سمت نیمکت استقلال رفت و به آنها به خوش و بش پرداخت. همچنین ابراهیم صادقی کاپیتان این تیم قبل از شروع بازی برای حضور در زمین از پرویز مظلومی رخصت گرفت.

* کیانوش رحمتی قبل از بازی به سمت امید روانخواه رفت و با وی خوش و بش کرد.

* استقلال نسبت به بازی با پرسپولس با چند تغییر وارد زمین شده است. علی حمودی به دلیل محرومیت و میثم حسینی و اسماعیل شریفات با تشخیص کادرفنی در زمین حضور ندارند و از سوی دیگر جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی و ساموئل به ترکیب آبی پوشان اضافه شدند.

* هنکه به دلیل اخراج در بازی گذشته روی نیمکت استقلال حضور نداشت.

* در جایگاه ویژه رضا رجبی، علی نظری جویباری، بیژن ذوالفقار نسب و مهدی دادرس مشاور فنی مدیرعامل باشگاه سایپا حضور داشتند. کُری بین نظری جویباری و دادرس به هنگام به ثمر رسیدن گل دوم استقلال در نوع خود جالب بود.

* پس از پایان مسابقه هواداران استقلال فریدون زندی را تشویق کردند و زندی به احساسات آنها پاسخ داد.

نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

استقلال با دو سوپر گل زندی به صدر برگشت

دیدار دو تیم استقلال و سایپا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه 2 بر 2 تمام شد.

امین منوچهری در دقایق  ۳۳  و ۵۴ گل‌های سایپا را زد. این بازیکن پیش از بازی گفته بود می‌خواهد در روز تولدش با گلزنی به استقلال به خودش کادو بدهد.

فریدون زندی هم در دقیقه ۵۸  و ۸۸ گل ‌های استقلال را به ثمر رساند. حنیف عمران‌زاده در دقیقه ۹۰+۴ برای استقلال گل زد که داور آن را خطا اعلام کرد.

احمد صالحی داور مسابقه به عباس محمد‌رضایی، علی لطیفی، ابراهیم صادقی، مرتصی ابراهیمی و کریم انصاری‌فرد از سایپا کارت زرد نشان داد.

با این تساوی استقلال ۴۷ امتیازی شد و قبل از بازی سپاهان به صدر جدول بازگشت و سایپا هم 31 امتیازی نهم ماند.

 

 

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، فریدون زندی، جواد شیرزاد،( از دقیقه ۴۶ محسن یوسفی) ساموئل( از دقیقه ۷۷ یرکوویچ)، میلاد میداودی( از دقیقه ۴۶ اسماعیل شریفات) و آرش برهانی

سرمربی: پرویز مظلومی

 

ترکیب سایپا:

وحید مهدی‌خانی، پیروز قربانی، اسحاق سبحانی، علی لطیفی، ابراهیم‌ صادقی، مهدی خیری( از دقیقه ۹۱ جابر انصاری)، مرتضی ابراهیمی‌، امین منوچهری( از دقیقه ۷۵ سجاد شهباززاده)، مجید غلام نژاد، عباس محمدرضایی( از دقیقه ۶۳ روزبه شاه‌علیدوست) و کریم انصاری فرد

سرمربی: مجید صالح

نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دو واکنش جالب از مظلومی و قلعه نوعی(عکس)

حساسیت بازی استقلال و تراکتورسازی به حدی بود که مربیان دو تیم در طول 90 دقیقه واکنش های متفاوتی از خود نشان دادند.

در یک صحنه مظلومی این گونه به هدر رفتن موقعیت تیمش واکنش نشان می دهد و در صحنه ای دیگر قلعه نوعی سرمای هوا را این گونه برای خود قابل تحمل می سازد

نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پزشک استقلال: جباري به دربي مي رسد

پزشک تيم فوتبال استقلال گفت: جباري به دليل کشيدگي از ناحيه رباط امروز تمرين نکرد اما مصدوميت وي جدي نيست و به دربي مي رسد.


ادامه مطلب
نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

غيبت جباري در تمرين آبي‌پوشان

آبي‌پوشان پايتخت اولين جلسه تمرين خود پس از ديدار با تراکتورسازي را امروز برگزار کردند.


ادامه مطلب
نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خسرو حيدري: از سه اخطاره شدن ناراحتم

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: داور با تراکتورسازي مهربان بود که حاتمي را اخراج نکرد.

 


ادامه مطلب
نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آخرين وضعيت مصدومان استقلال

پزشک تيم فوتبال استقلال گفت: نمي توانستيم براي درمان تيموريان گام آخر را اول برداريم


ادامه مطلب
نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to abi-esteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com