اخبار استقلال

اخبار استقلال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




برهاني:انگار نيم‌فصل گل نزده بودم!



 

 

 

آرش برهانی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل فولاد گفت: خدا را شکر که توانستم در این مسابقه برای استقلال مثمرثمر باشم و امیدوار هستم بازی‌های حساس هفته‌های آینده را هم ببریم و صدر جدول را حفظ کنیم.

 

 

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا روند گلزنی‌اش را ادامه می‌دهد یا خیر، عنوان کرد: سعی و تلاش خود را می‌کنم تا این روند ادامه پیدا کند. همه ما حساسیت‌ بازی آینده را می‌دانیم و امیدوارم با یک ریکاوری خوب مقابل تیم خوب تراکتورسازی قرار گیریم.

 

 

 برهانی در خصوص اینکه جدایی مجیدی باعث شده انتقاداتی به مهاجمان استقلال وارد شود، گفت: متاسفانه همینطور است. این قضیه باعث شده فشار روحی روی خط حمله باشد اما با این پیروزی توانستیم فشارها را کم کنیم. من بعد از ۳ هفته گلزنی کردم. یک بازی روی نیمکت بودم و در ۲ بازی دیگر هم فرصت آنچنانی نداشتم.

 

 

 این بازیکن در خصوص اینکه به نظر به دلیل مشکلات روحی در ۲، ۳ هفته اخیر موفق نبوده، اظهار داشت: این فشار در کل تیم بود. بعد از رفتن فرهاد مجیدی صحبت‌هایی مطرح شد که درست نبود و خدا را شکر که این بازی را بردیم و باید با تمرکز بیشتری به کار ادامه دهیم.

 

 

 برهانی در این باره که در نوک حمله قرار گیرد بهتر است یا در پست‌های دیگر، اظهار داشت: اگر در نوک حمله باشم موقعیت بیشتری برای گلزنی دارم. مظلومی این مسئله را می‌داند ولی بعضی مواقع صلاح است که در گوشه بازی کنم مثل بازی با شهرداری تبریز. در هر صورت من هرجا که مثمرثمر باشد قرار می‌گیرم.

 

 

 وی افزود: بطور کلی انتقادات همیشه زیاد است. من بعد از ۳ هفته گل زدم اما انگار یک نیم فصل گل نزدم. یک مهاجم هر بازی نباید گل بزند و اینقدر که ما زیر ذره‌بین هستیم بقیه نیستند. اگر تمرکزم بهتر شود، انتقادها کمتر می‌شود.

 

 

 برهانی در خصوص بازی با تراکتورسازی تاکید کرد: شرایط ما خوب شده و بعد از ۲ شکست شوک بزرگی به ما وارد شد. بازی با تراکتورسازی یک بازی ۶ امتیازی است و خوشبختانه جای جبران داریم.

 

 

 وی در خصوص برخوردش با سلیمی دروازه‌بان فولاد، گفت: یک برخورد عادی بود و فکر می‌کنم سلیمی هیجانش را زیاد کرد ولی مشکل خاصی نبود.

 او در پاسخ به این سؤال که به آقای گلی فکر می‌کند یا خیر، گفت: من فعلا ۶ گله هستم و امیدوارم موفق شوم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to abi-esteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com